1 Aralık 2007 Cumartesi

İlginç Tasarımlar


















9 yorum:

Adsız dedi ki...

bence tasarımlar güzel benim hoşouma giden 7. sıradaki koltuklar.

Adsız dedi ki...

bence hepsi çok güzel banada lazımdı zaten bunları yapanları ellerine sağlık hemde çoook teşekkür ederim...

Mustafa Çelikpençe dedi ki...

7. sıradaki koltuklar benim de çok hoşuma gitmişti. Hep ilginç bir tasarıma sahip, hem de oldukça kullanışlılar...

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim ben 12 yaşındayım teknoloji ve tasarım dersim için çok yararlı oldu iyiki koymuşsunuz.

Adsız dedi ki...

mum çok dehhşetti!!

Adsız dedi ki...

mum dehşetti

Adsız dedi ki...

bence çok manyak güzel olmuşşşş!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

manyaq öjlmuş

Adsız dedi ki...

bu tasarımları elde etme şansımız var mı acab? çok güzeller yaa... ben hepsine bayıldım açıkçası... en güzeli, bıçaklık, bir de kitaplığa şekil veren küçük adamcıklar :) ha bir de banyo perdesi de dehşet... yaa hepsi güzel... bunların satıldığı bir yer var mıdır ki???